zondag 23 juni 2013

En toen was het er bis - Pinterest-tuin

Voor die belangrijke dag op de eerste dag van deze maand werden veel ideeën verzameld op, hoe kan het ook anders, Pinterest.
En daar ging ik nog op terugkomen, zei ik vorige keer.

Er was een boom die nogal centraal stond in heel het gebeuren. En met die boom moest iets gebeuren. Een eerste idee was met foto's.  En dat gaf al geweldig goed.

N&D


En licht moest er ook zijn in die boom en zo kwamen we bij iets wat ik al lang geleden vond (nadat het licht in de ballonpanty toch niet het gewenste effect gaf).

n&d

De nachtversie hiervan bleek niet zo gemakkelijk vast te leggen maar werd sfeergevoelig is het zoiets.


Onder de boom werd een ringdingding gebouwd. Inderdaad een ringdingding, u leest het goed, of ook wel een constructie van wilgen waaronder de sprekers en trouwers stonden tijdens het "officiele" moment. Die wilgen daar zijn we Tante Hilde eeuwig dankbaar voor. Een duidelijke foto van het geheel bleek moeilijk te vinden maar dit geeft het wel min of meer weer


Verder waren er nog wegwijzers.

n&d


Een rusthoekje voor de kinderen.

n&d


Stoelen voor de twee belangrijkste personen die dag

n&d


Tape op de ramen

n&d


En ook eigen ideeën
Zoals dit (gewoon geweldig van Annemarie)


n&d


n&d



En het coole spaarvarken waar ik al eerder van sprak met het coolste krulstaartje.

n&d

Uiteraard deed ik dit niet alleen. Mijn grootste werk is zelfs niet te zien op de foto's (denk maar tafellaken. x15). Maar dus met veel mensen met veel goesting krijg je veel resultaat!


14 reacties:

la merlette blanche zei

Dat zag er allemaal in orde uit!

Wollige wolkjes zei

WAUW!

Sarah De Baer zei

Geweldig !

boomie zei

Oh wauw, lijkt me een super feestje!

JoChapeau zei

Dat moet een prachtig feest geweest zijn !

Nowelja zei

Waauw, allemaal supermooi gelukt! Knap feest! Enne.... die worden dus gepind he....

Juffertje in het Groen zei

Heel knap gedaan. En wat een organisatie!

Oon zei

Perfect. Zoveel persoonlijkheid in een feest, dat moet onvergetelijk zijn.

eloleo zei

amaai, dat was een plezante dag
en toffe voorbereidingen
ik zou het zo nog eens overdoen
sjans dat er nog een broer overschiet om ooit een trouwerij voor te organiseren ;-)

Riet zei

Amai zeg. En nu kunnen al die ideeën ook gepind worden! ;-)

Mie zei

@eloleo: we hebben al het materiaal nog, we kunnen copy-pasten ;-)

Juffra Toertjes zei

Wauw......knap gedaan allemaal. EN....gefeliciteerd uiteraard!
:)

Seaweed and Raine zei

It all looks so incredibly beautiful. I wish I could read the text with it (might have to see if Language tools can convert it for me). Some brilliant aesthetics. :)
Sheree@www.seaweedandraine.com

opdeboerderij zei

Echt ne levende Pinterest. Chique zeg!